Descriere brand
TIGI este un brand de îngrijire a părului, puternic influențat de modă. Produsele sunt lansate în colecții precum gama Bed Head și Catwalk, fiecare cu o anumită estetică de stil. TIGI a fost conceput de cei 4 frați Mascolo oferindu-le „instrumente lichide” pentru a-și coafa și a-și termina coafurile. Programele educaționale de inspirație motivează și inspiră stiliștii și le oferă informații pentru a crea cele mai noi tunsori folosind produsele TIGI. Produsele sunt promovate prin „colecții” de tuns, create de echipa creativă TIGI și fotografiate de Anthony Mascolo, care conduce imaginea și latura creativă a afacerii.
Legată de cultura urbană cu tendințe derivate din „stradă”, filozofia „alege și amestecă” a mărcii Bed Head este sinonimă cu tinerii: oamenii s-au orientat mai degrabă să se distreze decât să petreacă ore întregi în salon. Un brand de „stil de viață” care se leagă de noile tendințe în muzică, cultura clubului și individualism, Bed Head este popular printre stiliștii de pretutindeni.
Catwalk by TIGI conectează coafura cu moda. O colaborare cu tânărul designer britanic Christopher Kane a dus la o nouă și mai strânsă legătură cu lumea modei, ducând Catwalk by TIGI la un nou nivel.
Cele 6 produse din relansarea colecției Catwalk Your Highness Volume, permit stiliștilor să creeze stiluri complete impecabil pentru clienții lor, în timp ce Catwalk Curlesque îmbunătățește buclele naturale, iar totodată valorifică puterea oceanului cu substanțe botanice bogate care oferă o hidratare și o definiție extraordinare tuturor tipurilor de bucle.