Descriere
Gel intens hidratant pentru ten uscat, tern, Hydraluron, Indeed Labs, 30 ml
Beneficii:
- contine PatcH2O, un agent activ biomolecular natural, puternic hidratant si antipoluant.
- formula concentrata, cu acid hialuronic
- ofera instant o hidratare intensa, de lunga durata
- uniformizeaza textura pielii
- lasa pielea vizibil iluminata si radianta
Potrivita tenului uscat sau tern, aceasta crema-gel rejuveneaza pielea si previne atat dehidratarea si uscarea tenului, cat si semnele imbatranirii premature, datorita acidului hialuronic si a tehnologiei PatchH20™ incorporata in formula sa. Iar Fucogel®, o polizaharida anionica, lupta impotriva imbatranirii premature, uniformizand pielea.
Greutatea moleculara ridicata a acidului hialuronic permite gelului sa formeze o bariera protectoare pe suprafata pielii care previne deshidratarea tenului. Rezultatul este o hidratare instanta si intensa a tenului care dureaza intreaga zi.
Ingrediente cheie:
- ACID HIALURONIC: este un tip de zahar cu greutate moleculara mare, medie sau mica, care se gaseste in mod natural in corp si absoarbe apa ca un burete, lasand pielea mai plina si mai stralucitoare. Datorita greutatii moleculare mari, acesta sustine de 1000x greutatea sa in apa, ajutand pielea sa retina colagenul, crescand hidratarea si elasticitatea pielii.
- PatcH2O â„¢: este o retea moleculara de biopolimeri naturali, cu efect imediat si de durata ce hidrateaza intens pielea, restabilind bariera de protectie a pielii. Acesta este, de asemenea, un puternic anti-poluant.
- Fucogel®: este un tip de polizaharid anionic care combate semnele imbatranirii netezirea si hidrateaza intens datorita greutatii moleculare ridicate.
Mod de utilizare: Dupa ce ai curatat fata si gatul, aplica o cantitate de marimea bobului de mazare si maseaza usor pana se absoarbe in piele, dimineata si seara. Foloseste zilnic pentru rezultate optime.
Ingrediente: WATER (AQUA / EAU), GLYCERIN, PENTYLENE GLYCOL, GLYCERETH-26, CARBOMER, GLYCERYL POLYACRYLATE, TREHALOSE, UREA, STRELITZIA NICOLAI SEED ARIL EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, SERINE, BIOSACCHARIDE GUM-1, ALGIN, DISODIUM PHOSPHATE, PULLULAN, SODIUM HYALURONATE, POTASSIUM PHOSPHATE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL
Descriere brand
Când Indeed Labs s-a lansat în 2010, scopul lor a fost să aducă formule de înaltă calitate, nu doar un ingredient, pentru a oferi rezultatele pe care consumatorii le căutau. De aceea, Nanoblur-ul lor premiat a fost primul lor produs, captând atenția globală cu formula revoluționară. Nanoblur oferă rezultate instantanee, creând o categorie nouă și încă nu există nimic asemănător pe piață. Scopul a fost ca oamenii să se simtă confortabil arătându-și pielea reală, atât în fața camerelor HD, cât și în viața reală. Nanoblur le-a arătat clienților ce înseamnă a fi o linie de îngrijire a pielii foarte bine direcționată, cu transparență și prețuri accesibile.
De atunci, Indeed Labs a creat o întreagă linie de produse de îngrijire a pielii extrem de eficiente, premiate și susținute de știință, care oferă rezultate reale oamenilor reali. De la piele sensibilă, la pete de îmbătrânire, la pierderea de umiditate și riduri, produsele Indeed Labs sunt concepute pentru a răspunde diferitelor preocupări ale oamenilor și le oferă puterea de a-și defini propria frumusețe.
Indeed Labs folosește cel mai înalt nivel de substanțe active posibil pentru a oferi cele mai bune rezultate, ceea ce nu se făcea la momentul respectiv. În ceea ce privește primele, Indeed Labs a demonstrat în repetate rânduri că sunt lideri în inovare, cum ar fi prin adoptarea bakuchiolului, prima alternativă pe bază de plante la retinol. Lista lor de „premiere pe piață” nu este doar impresionantă, dar adesea produsele lor sunt duplicate de alte mărci. Ceea ce face ca produsele Indeed Labs să fie unice este că sunt produse hibride, care combină multiple beneficii într-o singură formulă. După ce au aflat despre legătura dintre sănătatea intestinului și sănătatea pielii, vor lansa în curând un produs certificat pentru microbiom.
„Pe lângă faptul că suntem primii pe piață cu inovație, încercăm să împingem întotdeauna limitele pentru schimbare și să lucrăm pentru a îmbunătăți lucrurile”, spune Dimitra Davidson, Președinte și COO al Indeed Labs. Pentru a construi încrederea în Indeed Labs, există un motiv în spatele a tot ceea ce fac. Una dintre primele companii care a indicat ingredientele de pe ambalajele lor într-un efort de a educa consumatorii, Indeed Labs se concentrează pe ingrediente sigure, asigurându-se că toate ingredientele nu sunt toxice, nu sunt testate pe animale și nu sunt dăunătoare mediului. Înțelegând numeroasele nevoi diverse ale consumatorilor, Indeed Labs s-a concentrat întotdeauna pe produse care sunt eficiente și pot aborda diferitele preocupări ale consumatorilor; 85% dintre produsele oferite în sortimentul lor sunt vegane.
O altă piatră de temelie a mărcii este să fii real și sincer. „Am vrut să aducem un punct de diferență consumatorilor; știam că markup la produsele din această industrie era destul de mare și consumatorii plăteau prețul”, spune Dimitra. „De asemenea, mărcile cheltuiau dolari de marketing pe campanii care le-au oferit consumatorilor așteptări nerealiste, folosind modele și celebrități cu aer periat. Frustrați de lipsa de transparență și de abordarea tradițională a pielii sănătoase, împreună cu provocarea de a găsi produse de calitate la prețuri accesibile, am decis să creăm o îngrijire a pielii orientată spre rezultate, orientată spre rezultate, pentru toți consumatorii de pretutindeni. Toate aceste variabile ne-au determinat să lansăm un brand care sa concentrat pe inovație, formule de calitate și accesibilitate, în ceea ce privește prețul și distribuția cu amănuntul.”
Într-o altă mișcare inovatoare, Indeed a optat pentru ceva neconvențional. Într-o perioadă în care ambalajele colorate nu existau în industrie, ei au luminat insula de îngrijire a pielii cu ambalajele lor strălucitoare și îndrăznețe, pentru prima dată, făcând îngrijirea pielii bazată pe știință distractiv!
În loc să producă o lansare după alta, își organizează cu atenție ofertele pentru a se asigura că nu sunt risipitoare sau nu complică prea mult viața oamenilor. Pentru a oferi cele mai bune produse posibile, Indeed Labs examinează fiecare detaliu și pune la îndoială totul pentru a continua să evolueze brandul și ofertele lor. Deși formulele concentrate sunt demne de etichete de lux, au un preț accesibil. Reformulează în mod constant favoritele fanilor pentru o eficacitate maximă, iar fiind o companie mică, le permite să fie agile și să aducă soluții pe piață foarte rapid.
Dimitra însăși intră chiar în magazine pentru a vorbi cu clienții pentru a se conecta și a primi feedback-ul lor. Ea spune: „Cred că este clar că suntem întotdeauna despre consumator și aducem consumatorului cea mai bună valoare; Nu cunosc multe mărci care să conducă cu asta și doar atât!” Astăzi, atenția depășește și consumatorul. Într-adevăr, Labs pledează pentru frumusețea conștiinței. De la formulări până la mediu, niciun brand de frumusețe nu are toate soluțiile, dar Indeed Labs examinează în mod constant modul în care se pot descurca mai bine.