Descriere
Parfumul Provocative al lui Elizabeth Arden este un parfum sexy de noapte care ar fi fost inspirat de actrița Catherine Zeta-Jones. Este un amestec combinat de note florale, inclusiv lotus, orhidee și crini.
Alte note includ nisip alb, lemn de Hinoki, gutui, frezie roz și floare de papaya.
Descriere brand
O legendară inovatoare și un antreprenor neobosit, domnișoara Elizabeth Arden a înființat industria frumuseții americane în urmă cu un secol. Născută Florence Nightingale Graham, ea a călătorit din mediul rural din Canada la New York, unde a deschis primul salon Red Door de pe Fifth Avenue în 1910.
Convingerea fundamentală a lui Elizabeth Arden era că frumusețea nu ar trebui să fie un furnir de machiaj, ci o cooperare inteligentă între știință și natură pentru a dezvolta cele mai bune atuuri naturale ale unei femei. Ea a trăit după mantra ei: „A fi frumoasă este dreptul de naștere al fiecărei femei”.
Miss Arden a creat produse de îngrijire a pielii care au beneficiat, nu mascați, pielea. Ea nu numai că și-a promovat conceptul de frumusețe totală, incluzând îngrijirea diligentă a pielii, nutriția și fitnessul, dar l-a trăit cu prudență, încercând cu insistență să aducă o abordare științifică a formulărilor de îngrijire a pielii.
Domnișoara Arden a fost intransigentă în viziunea ei de a crea cele mai noi și absolut cele mai bune produse, ambalaje și servicii de care femeile nu doar aveau nevoie, ci și și-au dorit; fie că a fost cult-clasic Eight Hour Cream, legenda ei parfum Blue Grass sau un ruj roșu îndrăzneț pentru a se coordona cu uniformele femeilor care servesc în forțele armate în timpul celui de-al Doilea Război Mondial.
Lista de inovații în materie de frumusețe a lui Elizabeth Arden este lungă. Ea a fost prima care a introdus machiajul pentru ochi femeilor din America și a fost pionier în crearea „makeover-ului”. Odată cu lansarea Ardena Skin Tonic, compania a devenit prima care a încorporat numele fondatorului său într-un nume de produs. Domnișoara Arden a dezvoltat primele produse de înfrumusețare de dimensiuni de călătorie și a fost prima din domeniul cosmeticelor care a pregătit și a trimis o echipă de demonstranți și vânzătoare ambulante.
Până în anii 1930, domnișoara Arden deschisese saloane Red Door în majoritatea capitalelor modei de pe glob și și-a recunoscut cu mândrie realizările proclamând că există doar trei nume americane cunoscute în fiecare colț al globului: Singer Sewing Machines, Coca- Cola și Elizabeth Arden.
Prin toate acestea, domnișoara Arden a creat atât un imperiu, cât și o nouă industrie. Spiritul ei antreprenorial și angajamentul față de inovație, calitate și excelență rămân sufletul companiei astăzi.