Descriere
Intensificați-vă propria seducție cu apa de parfum BVLGARI Goldea The Roman Night, un parfum pentru femei, contemporan, de chypre cu fațete de mosc.
Un parfum inspirat de instinct, feminitate și dominanță, apa de parfum BVLGARI Goldea The Roman Night reprezintă partenerul perfect al unei ispite moderne care prinde viață noaptea. Captivant în toate modurile posibile, dâra misterioasă de parfum lăsată de Goldea The Roman Night completează și accentuează atracția senzuală a femeii moderne BVLGARI Goldea.
Pe măsură ce aroma de BVLGARI Goldea The Roman Night se deschide, sucurile amețitoare de fructe de pădure îmbibă frunzele de bujor negru. Strălucind în nota centrală, o inflorescență de tuberoze forțează nuanțele de petale de iasomie să se trezească, luminând nota centrală întunecată și misterioasă de mosc negru și de patchouli.
BVLGARI The Roman Night Apă de parfum descriere olfactivă:
- Note de vârf: Dude zemoase, Bujor negru
- Note de mijloc: Iasomie care înflorește noaptea, Tuberoză Absolute
- Note de bază: Vetiver haitian, inimăm de Patchouli, Moscuri negri
Descriere brand
Fondată la Roma în 1884 de talentatul argintar grec Sotirio Bvlgari, marca și-a stabilit rapid o reputație pentru excelența italiană, cu măiestrie rafinată și creații magnifice de bijuterii. De-a lungul deceniilor, generațiile bulgare au definit un stil distinctiv format din combinații de culori vibrante, volume rafinat echilibrate și motive inconfundabile care omagiază rădăcinile romane ale companiei. Deși își venera mereu moștenirea culturală, Bvlgari a introdus inovații care au rescris regulile universului de bijuterii și a lansat noi tendințe care s-au remarcat ca icoane ale designului contemporan.
DE LA ARGINT LA AUR
Ornamentele rafinate din argint forjate de Sotirio Bulgari au fost foarte apreciate de turiștii englezi veniți la Roma pentru Marele Tur tradițional și au făcut ca afacerea să prospere. După primul magazin de pe Via Sistina, s-au deschis apoi noi magazine pe Via Condotti și în alte destinații turistice. Când fiii lui Sotirio, Giorgio și Costantino, i s-au alăturat în afacere, i-au sugerat că compania de familie s-ar putea concentra pe bijuterii de înaltă pentru a crește, profitând de moștenirea fructuoasă a argintării.